Workshop med Landslaget

Är så taggad på vad som väntar, workshop med bästa laget!!! Här nedan är en bild från EM, från invigningen. Ni ser väll flaggan bakom ryssland? Där är vi någonstans :)!
TAGGA!!! Och ska anteckna flitigt och dela med mig av nya kunskaperna på kurserna som kommer. Fick precis listan på deltagarna på fortsättningskursen på 6 deltagare, sedan tidigare har jag den klar för nybörjarkursen på 10 deltagare, tog inte många dagar innan den var full. Så papper och flera pennor ska med.
Finns det internet kommer jag blogga lite imorgon och på lördag. Med mig följer som vanligt mamma, men längtar tills jag kan köra själv ner, inte långt borta tror och hoppas jag. Kanske blir det lite övningskörning på vägen, vi får se :)

Bild lånad från Europeiska freestyle & heelwork bloggen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?