återupplivning av bloggen!

En händelserik höst minst sagt! Fått ett drömjobb, superhärliga kollegor, superbra chef, och ett jobb jag verkligen trivs i!!! Jag har väldigt varrierande arbetsuppgifter, är inom information så gör allt ifrån fotar, göra intervjuer till att designa olika ting mm. Så givande och roligt allt detta!!!!!!
Dock lett till en del förändringar, vill inte sitta vid datorn på min fritid, inte det minsta nu när jag ibland sitter väldigt mycket vid datorn på jobbet. Och tacka för att jag är morgonpigg för går under arbetsdagarna upp senast kl 5 för hinna träna hundarna utöver göra mig iordning, göra hundarna klara för lämnas till hundvakter och ta mig dit.
Men som sagt har inte hunderiet avstannat alls även fast det varit tyst här, nästan blivit ännu mer roligt med hundarna. Dock omprioriterat annat, har inte tid med allt! Och mina hundar är prio 1 för mig, övrigt som inte "hör till" mig och mina hundar privat kommer nu i andrahand. Måste även få ha tid att andas ut.
Med hundarna är det jättbra!!! Pigga och glada!!!
 
en bild tagen för drygt en månad sedan då jag och Iver höll en föreläsning/prova på freestyle, en trött kille som låg på sin fillt under tiden matte pratade :)
 
NU Ska jag sätta mig och skriva ett inlägg med målen 2013 när jag ändå är igång :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?