Välkommen Iver <3

Som flera vet, har jag tvingats ta mycket tuffa beslut senaste halvåret. Jinni bor på landet bla pga omfattande rädslor och vantrivs i stadsmiljö,Som hundägare får jag inte vara självisk, och måste fatta beslut som är tunga, riktigt tunga, om det gynnar mina bästa <3, för tillfället så bor hon med andra ord hos min mamma där hon får mogna i sin takt...

Men som rubriken lyder, så är jag numera Kelpieägare till en kille vid namn Iver! Efter jag tagit sista tuffa beslutet, att Jinni skulle få flytta, såg jag kullen via rasklubbens valpförmedling en månad senare! Berättar den historien mer framöver. Tanken var att jag skulle hämta honom efter VM, men eftersom jag fick ställa in så fick han gärna komma hem lite tidigare.

Mer uppdatering kommer imorgon, då han sitter på vägen upp till Umeå nu, kunde tyvärr inte åka ner själv så snäll mamma åkte ner och hämtade honom <3. Blir även ett layoutbyte!
Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är stark som tar ett sånt beslut och tänker på det bästa för Jinni även om det är jobbigt!



Och lycka till med lilla Iver =)



Kram

2012-05-16 / 21:58:32     URL: http://golden.hundpoolen.nu
Postat av: Malin

Vad roligt att du skaffat en kelpie, vi vill se bilder! :D

2012-05-17 / 07:01:06     URL: http://SuperMagic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?