Bästa vänner <3

Jag märkte direkt att Jinni blev annorlunda mot Iver jämfört med andra hundar, hon blev precis som när hon umgås med andra vallhundar. Och de är tokiga i varandra, Jinni piper när han är ute och går (jag hör när jag kommer in), kutar glatt till honom då hon ser att han kommit in och ger varandra massa pussar, när de busar låter de inget, de bara ligger och myser alt. jagar varandra. Känns så bra inför framtiden, att se att de tycker om varandra så mycket <3. Älskar att Jinni är så bra med andra hundar, helt trygg med dem och tycker om alla hundar, och alla hundar tycker om henne också.













Måste även lägga upp en bild jag tog utomhus, han visar att jag har valt helt rätt namn åt honom fast jag inte hade lång tid på mig att fundera (då valparna redan var några veckor då jag hörde av mig), han är en Iver, då han är så glad och ivrig :)



Och en på Totte från igår då vi satt ute 2½ timme i solen och bara njöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?