36. Jinni 9 månader idag! Besök på hundcafet Skallet. Planering, mycket roligt på G




Varit riktigt dålig uppdatering, mycket pga huvudvärken som la sig först igår.

Idag tog jag med Jinni på en tur till Skallet. Skötte sig galant i bussen dit, inte det minsta rädd för alla män, barnvagnar eller dyl. Dagen till ära blir Jinni 9 månader!!!

Blev sedan upphämtad av Erik och Angelica, då begav vi oss till Skallet hundcafe. Mycket hundprat, även en del planering. Nu är verkligen hjulet igång och bara hoppa på. Bla ska det startas upp en träningsgrupp för freestyle/heelwork to music där bla jag och Angelica är med, oavsett om man vill tävla eller inte är man välkommen :). Mer info kommer de närmaste dagarna!

Jinni skötte sig super, framåt och glad men ändå en riktigt bra allmänlydnad. Kunna vara lös i samma lokal bland flera andra hundar och massa god mat känns riktigt bra!

Snor Angelicas bilder från facebook. Egna bilderna kommer när jag hittat igen min överföringskabel till mobilen.



Team tricolor! :)



Simson blev trött av att vara på "möte" ;)

Börjat fixa bilderna från i fredags men hinner inte hålla på mera nu. En del planering inför kvällens möte. Mycket roligt på G!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?