12. Besök och minnen


Taget bara timmar innan hon gick bort, kunde aldrig ana att detta skulle bli ett av de sista fotona på henne...<3


Haft besök av min pappa, han hade fixat pappersfoton av sina mobilbilder och kom för att visa. Riktigt roligt att se från studenten, känns som igår!!! Sedan visade han två Nelliebilder, blev mycket prat om henne, en del tårar och även en del skratt om mina och Nellies alla upptåg genom åren. Förlorat vänner,släktingar, hundar och andra djur tidigare men ingen saknad har inte ens varit i närheten av detta, jag och Nell hade ett så speciellt band mellan oss.

Annars har dagen blivit lite annorlunda än jag tänkt, blev tvungen att ställa in ett viktigt möte pga olika orsaker. Just nu betämde jag och Anna oss för att åka till Forslundaträningen ikväll, det vankas även mera inomhusträning de närmaste dagarna. Vi är på G Jinnan och jag inte bara i heelworken utan lydnaden också!!! Ser fram emot detta år :-)!!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 Vilken fin bild på Nellie <3

2012-02-09 / 18:56:43
Postat av: Sabine

Tack <3<3<3 Nellie var en fantastisk hund, tror jag aldrig kommer få äga en hund som passar mig så bra som nellie, vi hade ett otroligt starkt band. En av många speciella grejer med Nellie var att hon alltid blev fin på bild och gillade att bli fotad <3.

2012-02-09 / 19:29:04     URL: http://umehundar.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 Jag vet <3 Kram Anna Mamma Moa



2012-02-10 / 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?