Vi ska vara med & representera Sverige i VM/Världsmästerskapet i freestyle i Österrike !





Haft en helt underbar helg med landslaget, ledarna och föreläsare. Det var även uttagning från truppen vilka som ska vara med och tävla och vara reserver till VM. Jag hade redan innan sagt att jag inte bör åka till VM, då Wilma kommer vara skendräktig och vi precis håller på träna in ett nytt program. Så åkte till workshopen för att träffa laget, få hjälp med vårt framtida program och tips med träningen bla. Vi bodde i ett hus där även Erika, Michaela och Linda bodde under helgen med hundar. Så roligt vi hade!!!




Ska skriva mera senare om helgen. Som sagt hade jag hela tiden inte tänkt att jag och Wilma skulle åka och hade helt ärligt funderat på andra aktiviteter den helgen, men efter en del övertalning från ena lagledaren, Helena och mamma så valde ja att tacka Ja. Jag vill verkligen att när vi tävlar ska det vara riktigt bra, vi ska inte bara åka för att åka, jag vill att vi ska kunna vissa upp hög kvalite där allt stämmer och superbra känsla. Men här kommer vi tävla för oss själva, jag kommer inte försöka bry mig om att vi visar kanske ett klass 2 program i någras ögon, vi ska bara tävla om att ha en bra känsla på plan. Wilma kommer vara skendräktig men vi ska köra för erfarenheten, och sedan köra vårt nya program längre fram och då satsa på hög kvalite till uttagningarna till EM & NM.


Så håll tummarna att det inte blir något strul. För då kommer ni se jag och Wilma på VM under World Dog Show i Österrike. För nu blir det mycket att ordna under kort tid, hade som sagt inte ens tänkt tanken att vi skulle åka, men ska bli så kul att åter igen få resa och vara med på ännu ett landslagsäventyr med bästa laget :)! Och ska bli så kul att få delta på ett Världsmästerskap och igen representera Sverige och även ex. Holmsund BK bland världseliten :D!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva

Tack för gratulationen!



Oj, vad spännande med VM! Hoppas det går bra trots skendräktigheten, och att det inte händer något som sätter spår. En del blir ju så himla känsliga. Reagerar på sånt de inte brytt sig om innan o.s.v.



Kan man ju tänka sig själv, åka långt hemifrån i flera dagar när man tror att man har barn hemma ;) Ha, ha.

2012-04-09 / 12:09:15     URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?