TID!!!

Som rubriken säger, behöver mera tid!!! Helt otroligt hur fort allt går nu!!!
Idag var det en stund den varmaste dagen tror jag iår här i Umeå, kunde tom. gå ut i linne och njöt av att vara helt ledig idag!!!Men precis när vi skulle gå ut alla fyra tillsammans och njuta av vädret i parken kom regnet...
Dagarna rullar annars på, Iver verkar stortrivas i mitt liv. Syns verkligen på honom att han älskar när det händer saker och trivs, han tycker det inte är lika roligt de dagarna han bara får vara hemma som många andra valpar, han vill hänga med och se världen och vant sig vid det!!! Jag trivs även super med honom!

Bailey tränar lite heelwork nu inför helgens tävlingar, deltar mest för att ha kul tillsammans med honom och få komma ut på tävlingsplanen igen, senaste tävlingen för mig var NM i Norge i November...!

Nu blir det att passa valpis, som röjer här inne och precis drog ner ett koppel från hyllan, helt orädd undersökte han vad som hamnade på honomm medan de två gula sover så skönt, (men slänger skeptiska blickar på denna krabat) :)
Kommentarer
Postat av: filippa

sv: jajemen det är Nora! Wilma är också från vervik va? :D



kram!

2012-05-25 / 19:31:19     URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva

Tack för gratulationen till Thyras championat :)

2012-05-27 / 19:02:22     URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?