Tänk hur det kan bli

Suttit och smått förberett inför föreläsningen på tordag som jag ska ha ihop med Angelica. Även funderat på hur häftigt detta är, hade aldrig för 6 år sedan trott att jag 6 år senare ska ha fått rutin på detta med föreläsningar och kurser, jag skulle fortfarande vid den här åldern sitta och lära av de duktiga instruktörerna, inte lära ut själv också i min ålder. Kursbokningar för året har kommit in sedan länge. Är allt från högst upp i norra Sverige ner till södra Sverige som vill ha kurs. Allt ifrån prova på kurs i flera hundsportsgrenar till handling. Riktigt roligt och jag gillar detta, få lära ut mera om mitt tänk att träna hund, en hel del glädje men tydliga regler :)!

Övningskörningen gick riktigt fint ikväll, lite nya vägar körde vi på, blir direkt skillnad och ta in nya intryck, blir ju lite extra mycket att hålla koll på.  

Imorgon ska jag hjälpa en som går på min fd. gymnasieskola med sitt projektarbete. Minns ännu när jag skrev mitt, blev på ca 70 sidor, ville verkligen inte att lärarna skulle kunna sätta annat än mvg i slutbetyg, slet som en tok men var värt det.

Ska plugga lite körkortsteori nu innan jag somnar, sover gör redan Totte som ligger här brevid mig och drömmer vilt med tassar som rycker hela tiden, Bailey är i fotändan och Jinni sover i mitten. Som vanligt med andra ord här hemma.
Kommentarer
Postat av: Angelica Johansson

Du är ju toppen! Vi hörs i morgonbitti och ses redan halvelva, för en riktigt hunddag =)

2012-03-29 / 00:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?