16. Lydnadsträning med Jinni

Då drar jag snart iväg på lydnadsträning med Jinni, var riktigt länge sedan vi tränade där, innan kennelhostan faktiskt. Så nu sitter jag förväntansfullt och väntar på Mona ska komma och hämta mig, har ju tyvärr inte eget körkort, men i mars ska jag ha det!!!
 
Dagens planering:
Snabba lägganden: Lägganden från sitt, båda tassarna ska landa i backen i stort sett samtidigt.
Lite fotgående, position i språng
Platsliggning, hakan i backen: Tog för ett par dagar sedan upp den här träningen igen, vilat i flera veckor, så här blir det nog rena grunder med mycket hjälper
Ställande: Jobba med ställande, något också vi haft paus i.

Jinni verkar då redo, står och tittar ut i sitt vanliga fönster och väntar på något ska hända.

Tjoho!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?