Touch Of Sunrise Av Vervik



Titlar: LP1 FD1 SEFREECH NOFREECH
Kallas:Wilma
Född:2006-09-29
Kön:Tik
Hälsa: ED:UA HD: A/A (lider av allergi)
Uppfödare: Anne-marghete Björvik, Norge

Wilma är min mammas hund jag lånar ibland och tävlar med i freestyle, agility och lydnad. När jag inte har henne och tränar/tävlar med henne lever hon livet som sällskapshund hos min mamma

Meriter/vad vi gjort tillsammans:

Freestyle
Medlem i svenska landslaget 2011
Tävlade som ordinarie medlem på EM 2011 Danmark
Tävlade som ordinarie medlem på NM 2011 Norge
Uttagen till Svenska landslaget 2012
Uttagen som ordinarie medlem till VM 2012 Österrike
Kvalad till SM 2011 (kunde inte delta pga kennelhosta, blev mest troligt smittad i Norge på NM)
Svensk freestylechampion
Första hunden någonsin som tagit Norskt freestylecert och även championat!
Titeln FD1
Kvalad till Agria elite challenge finalen 2012

Lydnad
LP1
2a U-DM lydnad

Agility
Nollade lopp

Övrigt
Deltog i reklamfilm 2012 Djurmagazinet
Gjorde trailer till SVTs Bulldogg
Deltog i Bulldogg 2012
Uppvisning i Bulldogg 2011

Kommer fyllas på eftersom


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback