19. Årsmöte och ordförande

Ja, gårdagen var verkligen i Holmsund BKs tecken, i princip hela dagen! Först var det årsmöte, en del personer jag inte träffat på ett tag, riktigt roligt att ses! Mycket prat om vad som hänt under året.

För några veckor sedan kontaktade valberedningen mig, har tidigare suttit som suppelant, de ville nu föreslå mig som ordförande för klubben. Lite överraskad blev jag och spontant sa jag nej , har bara varit medlem i kanske 1½ år och är ung (21 år), men valde längre in i samtalet att fundera på det. Efter en längre tids funderande och lite bollande av tankar med valberedningen och andra som sitter på ordförandeposter så valde jag att tacka ja. Blev även vald igår. Ska bli ett riktigt roligt uppdrag och ser fram emot vad detta för med sig!

Därefter blev det middag för de som ville, riktigt många skratt och underbar stämning! Allt ifrån om hur man äter pizza till vilda hästar pratades det om. Tack alla inblandade!

Just kommit in efter en 3 timmars runda, bilder kommer snart :-)! Men är över 450 stycken...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?