13. Bilder på gulingar från igårkväll :)!I

Blev dåligt med bloggande igår, men hände inte så mycket heller, var inte på topp igår med mycket huvudvärk...!

Något som däremot hände för oss var att jag och Jinni åkte till goldenklubbens öppenträning, tog bara med henne då jag ville fokusera på hennes träning. När vi kommer dit var Jinni lite försiktig, vilket hon ibland kan vara i nya miljöer men efter 5 minuter släpper det och blir sedan sitt hyperglada jag igen. Nästa gång i samma/liknande miljö går det fortfare osv. Sedan tror jag att det blev värre än vänligt då hon precis som Anna sa varit understimuelrad under dagen, jag hade ju bara legat i sängen. Dessutom har hon varit asocial i 1.5 månad i och med kennelhostan.

Som sagt, efter 5 minuter var hon sig själv, älskade alla gula hundar som var där. De är så fina tycker hon!!! För kvällen hade goldenklubben temat rallylydnad, tyvärr blev alla bilderna med ekipagen in action i rallylydnaden oanvändbara... Men Ingrids fina goldenkille Gilly fastnade på bild medan hon berättade om denna härliga hundsport.






Sedan blev det lite utställningsträning, här fina Linus som verkligen vuxit till sig!!! Jättefin!!!





Annas Dimma




Gilly




Dimma väntar medans Cesar kör, vill också vara med!!! :)




Cesar vill köra




Cesar igen




Blev lite heelwork träning för dem, helt otroligt duktig hund detta!!!




Fotgående




Denna hunden har sådan potential, speciellt i Heelwork to music!!! Underbar glädje, raka positioner!!! Blir spännande att följa det här ekipagets resa under året på tävlingsplanen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?