Föreläsningen

I torsdags var det dags för årets första föreläsning, där hade det samlats mycket folk och lokalen var full. Riktigt roligt! Blev att gå igenom allt från freestyleregler till allmänt inom hund. Freestyleuppvisningen gick inte helt som väntat, men gick riktigt bra ändå :)! De som kom verkade vara nöjda med föreläsningen.

Fick på kvällen igår ett samtal om ännu en klubb en bit härifrån som vill jag ska hålla en kurs. Älskar det! Vill en dag kunna leva på hunderiet, kunna driva eget. Har även fått förfrågningar om att hålla träffar här i området där jag bort, hundägare som vill få en enklare vardag med sina hundar, både de som jag hjälpt privat och nya. Dock är det på tok för mycket på G nu under våren för att jag ska kunna ta på mig det också, kanske till hösten. Nu är det fokus på att få fler aktiva i freestylesporten, och vi är verkligen på rätt väg!

Just nu kommer det ännu mera snö... Behöver jag skriva mer än... BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?